An Unbiased View of کتاب صوتی شازده کوچولو

Wiki Article

اما بخش های جدیدی مثل شعر و دکلمه، سخن رانی و …. در این وب سایت وجود دارد که آن را نسبت به سایرین متفاوت کرده است. طراحی وب سایت نیز منحصر به فرد است و برای دانلود رایگان کتاب های گویا مناسب است.

معلم دانا این بار گفت: اکنون دوست دارم این را هم بیرون بکشی. پسرک نگاه خیره معلم را دنبال کرد تا جایی که به بلوط بلندی رسید که به سختی می‌توانست بالای آن را ببیند.

ما باید برای همیشه این نوع تفکر و شیوه موفقیت بخت آزمایی را رها کنیم و بدانیم اگر هم داستانهایی مطرح می شود که یک فکر یک شبه میلیاردر شده یا در یک قرعه کشی برنده شده است، درباره سکه دیگر آن یعنی میلیونها نفری که در قرعه کشی ها شرکت کرده اند و بازنده شده اند، صحبتی نمی شود!

در این شرایط اپیدمی کرونا و ماندن در خانه، رمان رو گوش کردم، زحمت زیادی برای اجرای آن کشیده شده، سپاسگزارم.

( ۲

من چند مدت پیش از یک سایت پیدا کردم واقعا عالی check here بود هر کتابی را فکرش کنید توش بود. خیلی برام جالب بود تمام کتابهایی که می خواستم را ازش گرفتم. اسمش هست لایب سان:

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فوق العاده بود از شنیدنش لذت بردم هرچند غمگین و پراشوب بود ولی پر از بخش های تامل برانگیز. زبانش ساده و گویا بود و شخصیت پردازی خوبی داشت

و اگر هم موفقیتی یک شبه به دست آید، عمدتا یک شبه هم از دست خواهد رفت و دوام و عمقی نخواهد داشت.

  فرمت کتاب : فایل صوتی نام کتاب : نظریه علمی فرهنگ دسته‌بندی : فرهنگ انسان شناسی ، فلسفه و منطق ، فرهنگ مردم

از این رو سایت های بسیاری کتاب ها را به صورت فایل های پی دی اف و صوتی تهیه می کنند و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند. در این پست تعدادی از بهترین وب سایت هایی را که امکان دانلود کتاب های صوتی و متنی را در اختیار کاربران قرار داده اند معرفی می کنیم.

بیشتر فعالیت ترویج علمی او به شناساندن دانشمند بزرگ دنیا به مردم اختصاص دارد.

با آنکه می‌توانست همچنان یک فیزیک پیشه‌ی حرفه‌ای باقی بماند ولی به میان مردم آمد تا آن‌ها را با دنیای دانش و ظرفیت‌ها و جذابیت‌هایش آشنا کند. او نویسنده‌ی کتاب و سازنده‌ی مستندهای علمی ترویجی است.

نویسنده با بررسی‌ زیست ‌شناسی و تاریخی انسان صدهزار سال پیش تا انسان امروزی، درک ما را از انسان و بشریت افزایش می‌ دهد.

Report this wiki page